Regulamin umawiania wizyt w Dental Avenue
Szanowni Pacjenci, w trosce o jakość i poziom świadczonych usług w placówce stomatologicznej Dental Avenue, obowiązuje następujący regulamin umawiania wizyty.
I. Definicje
1. Pacjent - Osoba fizyczna, która dokonuje rezerwacji terminu wizyty stomatologicznej
2. Dental Avenue - Placówka stomatologiczna, której właścicielem jest Joanna Telichowska-Jakowska, ul. Kolejowa 45/U2, 01-210 Warszawa, NIP: 566 192 08 52, recepcja@dentalavenue.pl
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą stacjonarną w placówce stomatologicznej Dental Avenue przy ul. Kolejowej 45/U2 w Warszawie
4. Rezerwacja Wizyty – usługa oferowana w placówce stomatologicznej polegająca na rezerwacji określonego terminu oraz przedziału czasowego
5. Dzień roboczy - placówka Dental Avenue pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-20:00
6. Opłata rezerwacyjna - opłata pobierana od Pacjenta na poczet wizyty stacjonarnej w Dental Avenue w przypadkach i w wysokości określonych przez Dental Avenue
II. Postanowienia ogólne
1. W celu umówienia Rezerwacji Wizyty w Dental Avenue należy skontaktować się z rejestracją: telefonicznie (+48 22 398 88 88), mailowo (recepcja@dentalavenue.pl), przez formularz na stronie www lub osobiście w placówce.
2. Wszystkie wizyty stomatologiczne będą potwierdzane przez rejestrację telefonicznie lub przez SMS do 3 dni roboczych przed planowaną wizytą.
3. Wizyty niepotwierdzone oraz nieopłacone są odwoływane automatycznie.
4. W przypadku wszystkich wizyt pierwszorazowych, wizyt konsultacyjnych oraz wizyt których czas przekracza 15 minut, w szczególności zabiegi chirurgiczne, protetyczne, endodontyczne oraz higienizacyjne, po potwierdzeniu Rezerwacji Wizyty zostanie wygenerowany link do płatności, którą będzie można wykonać za pośrednictwem platformy Przelewy24. Link zostanie wysłany w wiadomości SMS lub mailowo i będzie aktywny przez 3 godziny w ciągu których należy wykonać płatność. W przypadku nieopłacenia Rezerwacji Wizyty we wskazanym terminie zostanie ona automatycznie anulowana.
5. Opłata rezerwacyjna jest odliczana od opłaty końcowej po odbytej wizycie. W przypadku kiedy opłata rezerwacyjna przewyższa opłatę końcową po odbytej wizycie, zostanie ona zwrócona na wskazany przez Pacjenta nr konta.
6. Wysokość przedpłaty jest generowana w zależności od długości wizyty oraz jej rodzaju:
- Wizyta pierwszorazowa - 200 zł
- Wizyta konsultacyjna - 200 zł
- Wizyta endodontyczna - 200 zł za każdą godzinę rezerwacji
- Wizyta protetyczna - 200 zł za każdą godzinę rezerwacji
- Wizyta chirurgiczna - 200 zł za każdą godzinę rezerwacji
- Wizyta higienizacyjna - 200 zł
- Wybielanie zębów gabinetowe - 800 zł
- Wybielanie zębów Prevdent CrWR - 800 zł
- Zadatek na wykonanie pracy protetycznej - ustalane indywidualnie podczas wizyty konsultacyjnej
7. Płatności za kolejne Rezerwacje Wizyty, które będą odbywały się osobiście mogą zostać uregulowane na miejscu w rejestracji przed wizytą.
8. Pacjent ma prawo do odwołania zakupionej Rezerwacji Wizyty najpóźniej na 1 Dzień roboczy przed terminem jej wykonania kontaktując się z rejestracją telefonicznie lub mailowo.
9. W przypadku odwołania Rezerwacji wizyty w czasie krótszym niż 1 Dzień roboczy przed jej rozpoczęciem, w przypadku nie stawienia się na wizytę oraz w przypadku spóźnienia się na wizytę dłużej niż 15 minut, kwota za świadczenie nie będzie zwracana.
10. W przypadku odwołania Rezerwacji Wizyty w czasie dłuższym niż 1 Dzień roboczy przed jej planowanym rozpoczęciem następuje zwrot uiszczonej płatności przelewem na podany przez Pacjenta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 7 dni od momentu odwołania Rezerwacji Wizyty. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, w przypadku przelewu zagranicznego.
11. Wizyty odbywają się w przedziałach czasowych, jednak mogą wystąpić opóźnienia.
III. Reklamacje
1. Pacjentowi przysługuje reklamacja w przypadku braku wykonania usługi, w przypadku nienależytego wykonania usługi lub w momencie opóźnienia większego niż 30 minut.
2. W przypadku opóźnienia większego niż 15 minut, Pacjent ma prawo zrezygnować z wizyty bez ponoszenia konsekwencji.
3. Reklamacje należy składać w sposób pisemny na adres: Dental Avenue, ul. Kolejowa 45/U2, 01-210 Warszawa, lub drogą elektroniczną na adres: recepcja@dentalavenue.pl